смт. Щасливе, вул. Героїв Майдану, 11

Імпланти Straumann: поєднання швейцарської якості та довічної гарантії

Імпланти Straumann: поєднання швейцарської якості та довічної гарантії

Імплантація зубів — один із найпопулярніших та найефективніших способів заповнення зубного ряду. Фахівці радять проводити її якнайшвидше не тільки в естетичних цілях. Річ у тому, що в області відсутнього зуба згодом атрофується кісткова тканина, порушується прикус та виникає багато інших проблем. Від якості обраної конструкції багато в чому залежить приживаність і термін її служби.

Найкращі клініки світу вже багато років використовують імпланти Штрауман, які асоціюються з найвищими стандартами. Вони поєднують у собі унікальні інноваційні технології, багаторічний досвід та використання найкращих матеріалів. Імплантати цього швейцарського виробника відомі у всьому світі. З їхньою допомогою вже багато пацієнтів отримали гарну усмішку.

Імпланти Straumann: у чому особливості

Імпланти Straumann виготовляються зі спеціального запатентованого матеріалу Roxolid, який є сплавом титану (близько 85%) та цирконію (близько 15%). Такий склад розроблений спеціально для застосування у дентальній імплантології. Він відрізняється високою міцністю — на 35% вище, ніж у титану.

Імпланти Штрауман мають пористу поверхню, виконану за технологією SLActive. Вона створена на нанорівні, що забезпечує велику площу контакту імплантату та кісткової тканини. Поверхня імпланта добре зростається з кісткою лише на рівні білкових структур, що у зоні імплантації швидко регенерується.

Переваги імплантів Straumann

Імпланти “Штрауман” — це оптимальне рішення, коли потрібно відновити цілісність зубного ряду. Вони відповідають принципам простоти та свободи вибору. Окрім унікального матеріалу виготовлення, серед основних переваг швейцарських систем варто виділити такі:

• високий відсоток приживання (близько 96%) — ризик відторгнення таких конструкцій зведений до мінімуму;
    • простота в установці та мінімальна інвазивність;
    • прискорена остеоінтеграція — від 6-8 днів до 3-4 тижнів;
    • зменшення дискомфорту у післяопераційному періоді;
    • довічна гарантія від виробника — незалежно від терміну експлуатації імпланту, компанія зобов’язується відновити протез, якщо з ним щось трапиться;
    • можливість поставити імпланти при втраті кісткової тканини — завдяки високій міцності можна встановити тонкий імплантат, який зможе витримати навантаження без кісткової пластики;
    • більш прогнозоване лікування шляхом покриття SLActive — крім стимуляції процесу загоєння, воно не викликає ускладнень у пацієнтів, що входять до групи ризику, зокрема діабетиків;
    • універсальність — встановити імплантати швейцарського виробника можна за будь-яких анатомічних особливостей обличчя.

Компанія постійно працює над удосконаленням технологій виробництва, що дозволяє успішно проводити протезування у будь-якій клінічній ситуації. Багато лікарів рекомендують саме ці імпланти.

Різні види імплантаційних систем Straumann

Лінійки імплантів “Штрауман”:

1. BLX. Система розроблена спеціально для негайних протоколів, але вона також ефективна за різних типів лікування. Такі зубні імпланти завдяки своєму дизайну досягають оптимальної первинної стабільності незалежно від класу кістки. За допомогою таких дентальних протезів можна легко досягти високого естетичного результату. Це стало можливим завдяки одному з’єднанню та недоконтурованим ортопедичним елементам.
    2. Tissue Level. Лінійка розроблена для встановлення за одноетапним протоколом з метою спрощення лікування. Такі імпланти копіюють анатомію зубів, не порушуючи біологічної ширини. Вони зберігають здоров’я кістки та підтримують стан тканин в області імплантації.
    3. Tissue Level — це універсальна лінійка, що дозволяє створювати естетичні реставрації. Згідно з даними досліджень, вона дає можливість досягти оптимального результату у всіх клінічних випадках.

Імпланти будь-якої лінійки — це неперевершена якість. Звичайно, їх встановлення обійдеться дорожче, ніж інших ортопедичних конструкцій, але вони не вимагають заміни — встановлюються раз і на все життя.

Як проводять імплантацію із використанням імплантів Straumann

Компанією розроблені прості хірургічні протоколи, які перевершують очікування пацієнтів. Після консультації з хірургом призначають комп’ютерну томографію, проводять повну діагностику, щоб оцінити стан ротової порожнини. Далі лікар складає протокол лікування з урахуванням індивідуальних особливостей пацієнта. Він підбирає потрібний розмір, діаметр та глибину різьблення зубного імпланта. Перед його встановленням проводять лікування зубів та ясен, усуваючи карієс, запальні процеси та будь-які інші осередки інфекції. Імплантацію проводять поетапно:

1. Встановлюють імплант під впливом місцевої анестезії. Після цього слідує етап приживлення (1-3 тижні).
    2. Замінюють заглушку в імпланті на формувач ясен. У деяких випадках цей етап поєднують з першим, що можливо при стабільності імпланту.
    3. Встановлюють коронку.

Після процедури лікар надасть рекомендації. При дотриманні відновлювальний період пройде швидко та без ускладнень.

Straumann поверне кожній посмішці природну красу. Головне — вибрати надійну клініку, щоб процес лікування був максимально комфортним та професійним. Записатися на прийом можна за телефонами:

Життя стає яскравішим, коли ти усміхаєшся! Записуйтеся на прийом до стоматологічних клінік Dental Art за телефонами:

Бориспільський р-н, смт. Щасливе,

вул. Героїв Майдану, 11

Kyivstar: +380 (96) 744-64-90

Засновник, головний лікар, хірург-імплантолог
    Стоматологія Dental Art на Позняках
    Чи є нерв у молочних зубах і як його видаляють
    Перша зубна щітка дитини – 3 основні критерії вибору
    Сріблення чи фторування — що краще?
    Дентофобія – коли лікувати зуби надто страшно
    Адгезивний мостоподібний протез: відгуки та фото про адгезивне протезування зубів
    Що таке відкритий та закритий кюретаж ясен і коли він застосовується
    Альвеоліт після видалення зуба: фото, лікування, суха лунка
    У якому віці ставлять брекети дітям
    Що лікує лікар-пародонтолог та у яких випадках до нього звертатися
    Скрегіт зубами у дітей: причини та наслідки, як розпізнати проблему
    Як полоскати рот «Хлоргексидином» після видалення зуба — 4 основні правила
    Про що говорять тріщини на язиці: норма та патологія?
    Клацає щелепа під час жування — 6 причин, діагностика та лікування
    Шинування зубів після брекетів – навіщо встановлюють шину
    Термін служби імплантів зубів — 6 способів як його збільшити
    «Рихлість» та кровоточивість ясен як симптом 3 стоматологічних захворювань