Знижка -10%Детальніше
Зв‘язок з нами
Киев, ЖК Комфорт Таун, ул. Регенераторная, 4, кор.16-1

Імпрегнація сріблом

Імпрегнація зубів сріблом — метод безопераційного лікування карієсу.
Внаслідок проведення процедури створюється захисна плівка на поверхні зуба. Срібло стабілізує каріозний процес і виконує бактерицидну функцію. Імпрегнація зубів призупиняє розвиток карієсу досить ефективно і на досить довгий термін.

Для лікування карієсу у дітей існує багато різноманітних методів, серед яких активно застосовується імпрегнація за допомогою срібла. Це ефективне рішення, яке дозволяє добитися відмінного результату. Будова молочні зубів дуже специфічне, тому як емалевий шар занадто тонкий. Пульпа при цьому більш об'ємна. Емаль і дентин має не таким великим рівнем мінералізації, що впливає на ризики виникнення карієсу. Коли виникають перші ознаки характерних проблем, можна звернутися до професіоналів. Зараз імпрегнація сріблом стоматологія використовує дуже активно, тому що це ефективний метод.

В яких випадках показана імпрегнація сріблом?

Процедура проводиться в профілактичних цілях, дає можливість попередити активний розвиток захворювання. У дитячому віці пломби на іклах і різцях спереду не можуть нормально триматися, через що дана процедура стає оптимальним варіантом законсервувати зуб, щоб створити всі умови для освіти нормального прикусу.

Проводиться процедура тільки за певними показниками. Треба відвідати дитячого стоматолога, який проведе професійний огляд, зможе точно визначити доцільність проведення процедури. Запит імпрегнація сріблом Київ допоможе дізнатися про це набагато більше. Рекомендовано проведення процедури в таких випадках:

• Потрібно вилікувати передні молочні зуби.
    Вдалося своєчасно виявити карієс. Поки немає поразок дентину, а є тільки поразки емалевого шару, ця процедура показаний.
    Демінералізація помітна візуально. До основних ознак відноситься зміна природного відтінку, потемніння.
    Вік до чотирьох років.

Особливості процедури

В основі лежить використання розчину нітрату срібла. Коли він наноситься на емалеву поверхню зуба, починається відповідна реакція. Її підсумком стає освіту невеликої плівки, яка виключає активний розвиток мікроорганізмів патогенного походження. Паралельно вдається домогтися потовщення шару коронки зуба зверху, що підвищує показники стійкості щодо різноманітних негативних факторів ззовні. Завдяки своєчасно проведеній процедурі можна відкласти на більш пізній термін більш серйозні стоматологічні втручання.Доступна ціна імпрегнації сріблом вважається важливою перевагою. Складається процедура з декількох основних етапів. Для початку фахівці готують інструменти і препарати, проводять очищення поверхні зуба. Звідти треба прибрати наліт. Третім етапом є безпосереднє нанесення срібного шару.

Процедура не вимагає тривалої підготовки, що для дітей неймовірно важливо. Додатковою перевагою вважається відсутність хворобливих відчуттів. Повторюватися вона може не більше п'яти разів. Конкретне число визначається стоматологом. Інтервал зазвичай становить кілька днів. Згодом захисна плівка руйнується, тому що на неї чинять негативний вплив різноманітні кислоти. Це робить необхідність повторної процедури актуальною приблизно через кожні півроку.

Доступна вартість імпрегнації сріблом і високу якість

Наша стоматологічна клініка готова надати послуг на високому якісному рівні за адекватними цінами. Процедура має масу переваг, якщо її здійснюють досвідчені професіонали. Серед ключових переваг можна відзначити адекватну вартість, можливість попередити розвиток карієсу на початкових етапах. Відсутність больових відчуттів і простота також дуже важливі. Після завершення процедури дитина не буде вважати стоматолога чимось страшним, тому як в плані відчуттів не буде ніякого негативу.

Демократичні ціни на імпрегнацію сріблом разом з відмінною якістю є нашою відмітною рисою. Щоб точно зрозуміти, чи підходить процедура для дитини, треба відвідати стоматолога. Він дасть остаточну відповідь після проведеного огляду. Сріблення є ефективним способом організувати якісну профілактику поширення каріозних процесів за нормальними цінами. Головне звернутися до хороших фахівців.