Зв‘язок з нами
Киев, ЖК Комфорт Таун, ул. Регенераторная, 4, кор.16-1

Ендодонтичне лікування

Ендодонтичне лікування - це лікування кореневих каналів зуба. Методи ендодонтичного лікування дозволяють врятувати навіть сильно зруйновані зуби, запобігти ускладненням, що ведуть до втрати зуба, уникнути різного роду ускладнень.
Зазвичай ендодонтичне лікування потрібно тоді, коли присутня запалення або інфекція в коренях зуба.
Ендодонтичне лікування є комплексом процедур, який включає в себе видалення пульпи, очищення пульповой камери і кореневих каналів, обробку та пломбування каналів.

Ендодонтія є одним з напрямків в сучасній стоматології, яке займається лікуванням кореневих каналів. Якщо в них з'являється інфекція, її потрібно видалити. Також може проводитися видалення запаленої пульпи. Важливо, щоб ендодонтичне лікування кореневих каналів здійснювалося досвідченими професіоналами. Це обумовлено наявністю безлічі тонкощів і нюансів, які відомі тільки кваліфікованим стоматологам. У нашої клініки працюють тільки такі фахівці. Є і сучасне обладнання, високоякісні матеріали. Такий комплекс гарантує бездоганний результат всім пацієнтам.

Кваліфіковане ендодонтичне лікування каналів і його відмінності

Сучасна стоматологія активно розвивається. У ній використовуються різноманітні технології, які підвищують ефективність. Спеціальне обладнання дає можливість побачити все в максимальних подробицях, привести зуби в повний порядок. Устаткування допомагає обробляти важкопрохідні канали, виявляти приховані тріщини та інші дефекти. З цією метою використовуються спеціальні мікроскопи. Якісна ендодонтія канали дозволяє приводити в оптимальний стан. Попередньо проводиться діагностика, яка дозволяє фахівцям дати адекватну оцінку стану каналів. Після цього починається терапевтичне лікування на основі індивідуального підходу.
Кореневі канали дуже різноманітні, мають масу унікальних особливостей. Тому до їх лікування треба підходити у всеозброєнні, використовуючи сучасне обладнання та придбані раніше навички. Такий формат лікування може знадобитися при різних станах, серед яких періодонтит і пульпіт. Останній характеризується запаленням пульпи через прогресування карієсу. Періодонтит є ускладнення після пульпіту, коли запалення переходить на тканини поза зуба. Для лікування потрібна ретельна обробка всіх каналів зуба. Може знадобитися одне або більше відвідувань.
Коли поставлений діагноз починається ендодонтія лікування каналів. Фахівці зазвичай використовують повне знеболювання, щоб пацієнт відчував себе максимально комфортно. Для ефективного лікування відбувається ізоляція зуба за допомогою спеціальних матеріалів. Всі канали очищаються максимально ретельно, проводиться їх дезінфекція, пломбування.

Ендодонтія лікування кореневих каналів в кращій клініці

Щоб отримати гарантію якісних послуг, важливо звернутися в перевірену клініку. Ми пропонуємо повний набір важливих переваг, серед яких:
  • Ідеальне співвідношення ціни і якості.
  • Професійна діагностика, що дозволяє виявити всі проблеми.
  • Оперативність та відсутність больових відчуттів.

Професійне ендодонтичне лікування каналів зубів дозволяє зберегти їх для проведення подальшої реставрації. В процесі робиться все, щоб зуб прослужив людині максимально довго. Наша клініка обладнана за сучасними стандартами, а кваліфіковані фахівці беруться за лікування проблем будь-якої складності. Попередня консультація допоможе дізнатися більше про особливості процедури та її вартості.